BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13 Oktober 2008

Selamat Hari Raya !!!

Salam semua....pekabaaa....harap semua sihat2....kat sini kami Farhan ingin menyusun seploh jari memohon maaf atas salah dan silap kami...sama ada sengaja atau pun tidak...semoga anda semua berbahagia di samping insan2 yang disayangi...Semoga raya kali ini membawa lagi erti kepada anda semua....

Bagi kami...raya kali ini sangat bermakna...kerana kami ada anda semua...heheh...jemput2 la datang rumah....kepada sesiapa di belah timur tu...datang la rumah Anwar.....yg belah KL, datang lah rumah Adi dan belah selatan pulak jemputlah ke rumah Faizal....ape ape pun call dulu yee.....

HHmmm...dari segi aktiviti...Alhamdulillah, banyak jugak undangan yang kami dapat...ade yang dah lepas..ade yang belum lagi....

Sebagai update utk semua, pada Ahad lepas...kami telah dijemput untuk mengadakan persembahan di Rumah Terbuka Raya Pas Pusat bertempat di Stadium Melawati Shah Alam...untuk cerita lanjut....tunggu...

Minggu lepas jugak iaitu pada 10 Syawal kami menghiburkan anak2 yatim dan pesakit2 AIDS yang dibimbing oleh mama...event ni INheart punye event....kami dan Inheart merupakan artis jemputan untuk majlis raye ni.....cite lanjut dan gambar2 akan saye postkan tak lame lagi...kalau ada kesempatan...arini jugak saye akan postkan....

So....janganlah jemu menjenguk blog kami yang tak seberape nih....

Dan tahniah kpd adik sekapal kami Aiman dan bos barunya Hafiz Hamidon..atas pencalonan lagu Dusta berkalang Aiman di Muzik-muzik....wah3....dah masuk pencalonan ni....Farhan bile lagi.....Kalau ade rezeki tu...tapi niat tu jgn lari sheiiikkhh...

Sekian saje dulu update terkini kami....

"Dengar..beduk berbunyi...sayup terdengar di Subuh sunyi.."
haaa....kalau nak dengar lagu ni versi Farhan....jgn lupe datang ke show2 kami berdekatan andaa......


Sekian.......wasalam...

0 comments: